20 Haziran 2013 Perşembe

Yeter...

Yeter artık daha kaç kelimeye sığdıracağım seni.
Yeter artık daha kaç kere , benim için gülmeni bekleyeceğim.
Yeter artık daha kaç kere beni öp diye gözlerinin içine bakacağım.
Sakın yanlış anlama şikayet etmiyorum.

Sadece bekliyorum , gelmeyeceğini bile bile bekliyorum.

Sahra çölünde kaybolmuş bir mecnun varsay beni
Seni aramakla geçiyor bütün günlerim.
Umurumda değil sususuzluk , yorgunluk , sıcaklık ve gördüğüm seraplar
Bir amacım var.
Seni bulup , bir daha beni bırakmamanı sağlamak
Seninle beraber bir ömür yaşamak.

Bak yine yazdıklarımın içine saklanmışsın , aman sakın çıkma oradan.
Sen olsun bütün varlığım yeter ki sen kal yanımda.
İstersen bir şiirde
İstersen her gece baktığım yıldızlarda
İstersen baş ucumda ki fotoğraflarda
İstersen baktığım her yerde
Ve istersen kalbimin en ücra köşesinde
Yeter ki sen olsun bütün hayatım.
Ben böyle seni sensizde yaşarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder