29 Haziran 2013 Cumartesi

İstiyorum.

İstiyorum ki
Kal yanımda , güneşi biz doğuralım.
Parasızlık çekelim arkasından şikayet edelim birbirimizi.
Balkonumuzda öpüşelim seninle.

Hatta sokaklarda , banklarda ve ya telefon kulübelerinde.
Her yerde öpüşelim , insanlardan bize ne .
Kimse karışmasın bize özgür olalım zor olsa da.
Yaşlı teyzeler bize bakıp , gençliğinden bahsetsin bize.
Kütüphaneye girip kahkahalar atalım.
Ve koşarak kaçalım.

Sonra eve geldiğimizde , sevişelim.
Sessiz , sedasız bütün duyguları hissederek.
Bir bütün olsun vücudumuz.
Ayrılmasın.
Gözlerimiz konuşsun biz susalım sadece...

Sadece , istiyorum.
Ve belki de bu yüzden
Her gece sabahlara kadar ağlıyorum.
Gelmeyeceğini biliyorum.
Biliyorum ama beklemekten vazgeçmiyorum.

10 yorum:

  1. İçindekileri dökercesine yazmışsın Oğuz, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim beğendiyseniz ne mutlu bana

    YanıtlaSil
  3. Her şiirinde kendimden bi parça buluyorum sende ki bu yetenek paha biçilemez. Böyle devam et Kırımbak.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler ederim sayın anonim siz olduğunuz sürece devam edeceğim.

    YanıtlaSil
  5. gerçekten harika bir şiir olmuş , duygularını böyle dizelere dönüştürmen söylenebilecek söz bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Oğuz Kırımbak, büyüyorsun fark ediyorum, iltifat olsun diye söylemiyorum ama gerçek böyle, Yorum yok. Sadece okuyorum... :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler anonim. Enes evet büyüyorum daha doğrusu büyüyoruz , acılarımız alışkanlıklarımız haline geliyor. Duygularımı içimde tutmakta zorlanıyorum artık ama yazamıyorumda. ah be abi ne desem boş.

    YanıtlaSil
  8. Dolduralım öyleyse. İşlenecek daha çok güzellik var basit hayatlarımıza ...

    YanıtlaSil
  9. Daha çok güzellik okuyacak şiir severlerimiiz

    YanıtlaSil
  10. helal olsun kuzen çok başarılı olmuş - cemal

    YanıtlaSil